عضو کارگروه تخصصی کشوری مدیریت جامع کیفیت در آموزش علوم پزشکی- ۱۴۰۲ تا کنون
سرپرست دفتر توسعه آموزش دانشکده پزشکی گرگان- ۱۴۰۲ تا کنون
عضو شورای آموزش دانشکده پزشکی – ۱۴۰۲ تا کنون
عضو شورای مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه – ۱۴۰۲ تا کنون
عضو کمیته توانمندسازی اساتید دانشگاه – ۱۴۰۲ تا کنون
دبیر کارگروه مدیریت جامع کیفیت در آموزش علوم پزشکی کلان منطقه یک آمایشی کشور – ۱۴۰۱ تا کنون
عضو کارگروه دانشگاهی توسعه آموزش و فناوری های نوین ارتقاء یادگیری – ۱۴۰۱ تا کنون
عضو کارگروه دانشگاهی مرجعیت علمی و آینده نگاری – ۱۴۰۱ تا کنون
دبیر کمیته برنامه ریزی و پایش دانشکده پزشکی- ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۱
معاون دفتر توسعه آموزش دانشکده پزشکی گرگان- ۱۴۰۱-۱۴۰۲
مسئول واحد ارزشیابی مرکز مطالعات دانشگاه- ۱۴۰۰ - تاکنون
عضو تیم دانشی برنامه نیل به مرجعیت علمی در حوزه دانشی فناوری اطلاعات سلامت دانشگاه – ۱۴۰۰ - تاکنون
مسئول بسته پایش و ارزیابی برنامه تحول و نوآوری در آموزش دانشگاه- ۱۴۰۰- ۱۴۰۱
عضو کمیته راهبردی بین المللی سازی دانشگاه- ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱
عضو کمیته ارزشیابی دانشگاه- ۱۳۹۹- تاکنون
عضو کارگروه ثبت و گزارش دهی دانشگاه- ۱۳۹۹- ۱۴۰۱
مسئول واحد پژوهش در آموزش و طرح های نوآوانه آموزشی (دانش پژوهی آموزشی) مرکز مطالعات دانشگاه- ۱۳۹۹- ۱۴۰۱
رئیس کمیته دانشجویی توسعهی آموزش دانشگاه- ۱۳۹۹- ۱۴۰۱
عضو کارگروه پاسخ گویی اجتماعی دانشگاه- ۱۳۹۹- ۱۴۰۱
عضو بسته پایش و ارزیابی برنامه تحول و نوآوری در آموزش دانشگاه -۱۳۹۹-۱۴۰۰
عضو کمیته دانشگاهی دانش پژوهی دانشگاه - ۱۳۹۸- تاکنون
مسئول واحد برنامه ریزی درسی مرکز مطالعات دانشگاه- ۱۳۹۸-۱۴۰۰
دبیر کمیته مدارک پزشکی و فناوری اطلاعات مرکز آموزشی درمانی صیاد شیرازی گرگان- ۱۳۹۱-۱۳۹۲
مسئول بخش مدیریت اطلاعات سلامت مرکز آموزشی درمانی صیاد شیرازی گرگان - ۱۳۹۱-۱۳۹۲
دبیر کمیته بحران مرکز آموزشی درمانی دزیانی گرگان -۱۳۸۴-۱۳۹۱
دبیر کمیته آمار و مدارک پزشکی مرکز آموزشی درمانی دزیانی گرگان - ۱۳۸۴-۱۳۹۱
مسئول بخش مدارک پزشکی مرکز آموزشی درمانی دزیانی گرگان - ۱۳۸۴-۱۳۹۱
شرح وظایف:
۱. تنظیم و تصویب تقویم سالانه فرهنگی دانشکده
۲. اولویت بندی و برنامه ریزی جهت اجرای فعالیتهای فرهنگی اجتماعی دانشکده
۳. تصویب و تحقق پیوست فرهنگی امور آموزشی دانشکده
۴. انگیزه بخشی و فعال سازی شبکه نمایندگان فرهنگی کلاس ها
۵. برگزاری جلسات اندیشه ورزی و همفکری و هم اندیشی در مورد مساله های فرهنگی دانشکده در سطح اساتید و دانشجویان
۶. برنامه ریزی برای بهره مندی بیشتر دانشجویان از مشاوره های فردی، نشست ها و کارگاه های آموزشی در حوزه مهارتهای زندگی و ارتباطی
۷. برنامه ریزی جهت بهبود وضعیت اجرای طرح استاد مشاور و ارتباط بهتر دانشجویان و اساتید متهد و دغدغه مند
۸. برنامه ریزی برای جشن های ورودی های جدید و دانش آموختگان دانشکده و برقراری ارتاط مناسب ورودی های با نهادهای فرهنگی دانشجویی
۹. برنامه ریزی برای حرکت های جهادی و فعال سازی گروه های جهادی اختصاصی دانشکده یا حمایت از گروه جهادی موجود
۱۰. فضاسازی محیطی دانشکده (کلاس ها، آزمایشگاه ها و تابلوهای اعلانات و ..) با عناصر و نمادهای فرهنگی امیدآفرین، مفاخر علمی و شهدای مدافع سلامت و شهدای علم و فناوری
۱۱. ارائه راهکارهای موثر جهت تشکیل یا تقویت نهادها و فعالیتهای فرهنگی در دانشکده و دانشگاه
۱۲. نظارت بر اجرای شیوه نامه رفتار و پوشش حرفه ای دانشجویان در کلسه فضاهای دانشکده (بر اساس شیوه نامه پوشش و رفتار حرفه ای دانشجویان، ابلاغی از سوی معاونت آموزشی وزارت)
۱۳. ارائه نظرات و پیشنهادهای مناسب به شورای فرهنگی دانشگاه
۱۴. نظارت و ارزیابی وضعیت فرهنگی اجتماعی دانشکده و کنترل هوشمندانه نقاط آسیب خیز فرهنگی در دانشکده
نشانی مطلب در وبگاه دانشکده پیراپزشکی: http://goums.ac.ir/find-5.25943.73976.fa.html برگشت به اصل مطلب